سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هوش مصنوعی مرکز تماس Google می تواند بار فشارها و مشکلات را کاهش

برخورد با کمکهای خودکار در هنگام مبادلات مرکز تماس سرگرم کننده نیست. چطور است که برای یک عدم درک ما سعی کردیم هرچه راحت تر می توانیم شیرجه بزنیم.

 

 

گوگل در این مورد مشتاق است که مشتاقانه می داند دانش هوش مصنوعی خود را با چه روشی می تواند کارایی در پردازش مرکز تلفن را افزایش دهد اما در عین حال میزان عصبانیت مشتری را کاهش دهد. انتظارهای طولانی و مکث و ناراحتی در مورد اینکه حتی آیا شماره منوی مناسب حتی برای منعکس کردن نگرانی تحت فشار قرار گرفته است ، در درک عمومی مراکز مکالمه از بین رفته است.

 

سایت های تماشای فناوری اکنون گزارش هایی راجع به آنچه در کنفرانس Google Cloud Next در ماه جاری رخ داده است ، ارسال کرده اند ، وقتی جزئیات مربوط به کانون مرکز تماس آن به اشتراک گذاشته شد. در نتیجه ، تجربه مرکز تماس بهتر می شود. هم اکنون توسعه دهندگان فرصتی برای ساخت راه حل های بهتر مرکز تلفن دارند.

 

به طور خلاصه ، به روزرسانی های جدید در یک مجموعه ابزار برای استفاده از مرکز تماس برای مرکز تماس با Google Cloud آن کار شده است.

 

آیا Google می تواند افراد شاغل در این مراکز را بیکار کند؟ در واقع ، این فناوری برای افزایش کارآیی و بدون سرنگونی انسان هدف دارد.

 

BGR گفت: "ایده در اینجا استفاده از مرکز تماس AI برای درست کردن تماس با مشتری است و اگر نماینده مجازی نتواند با موفقیت تماس برقرار کند ، می تواند مشتری را به یک عامل انسانی منتقل کند."

 

اگر گوگل واقعاً این مارک را رعایت کرده است باعث می شود که اختیار انسان با هوش مصنوعی سمپاتیک شود ، آنگاه این یک پیشرفت خوب خواهد بود. این ممکن است ، همانطور که من از آن تعریف کردم ، "وضعیت برنده برای مشتریان ، شرکت ها و کارمندان آنها."

 

فی فی فی ، دانشمند ارشد ، Google AI ، در 24 ژوئیه مطلبی را درمورد ارتقاء تجربه مرکز تماس در وبلاگ منتشر کرد. نحوه قرار گرفتن وی در گوگل این نیست که شیوه کار مراکز تماس را تغییر دهد بلکه از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد مراکز استفاده کند.

 

ما در گذشته پیامهای طنین انداز مانند این را شنیده ایم تا استفاده از هوش مصنوعی را به عنوان چیزی که برای نیروی کار انسانی مفید است ترویج دهند. وی به "ابزارهای هوشمندی اشاره کرد که تکرار را بارگیری می کند و از نقاط قوت انسانی مانند خلاقیت و حل مسئله پشتیبانی می کند."

 

تیم گوگل مشکلات مرکز تماس را که می توان با فناوری برطرف کرد ، برطرف کرد.

 

وی گفت: "وقتی هر روز چالش هایی را که مراکز تماس واقعی با آنها روبرو هستیم مطالعه کردیم ، متوجه شدیم که مشتریان اغلب درخواستهای معامله یا اطلاعاتی دارند. برای کارمندان مرکز تماس ، این می تواند به معنای کار تکراری ، افزایش فشار بر گردش مالی تماس گیرنده و زمان کمتری برای حل مشکلات پیچیده باشد. برای خود تماس گیرنده ها ، این می تواند به معنای منوها ناامید کننده ، مدت زمان طولانی تر و به طور کلی یک تجربه کاهش یافته باشد. "

http://socialmediainuk.com/story5569759/قیمت-آکومولاتور