سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واتسون عزیز ، سرطان چندان ابتدایی نیست

استفاده از واتسون برای انکولوژی جذب تابش نور و گرما نیست. تعداد زیادی سایت تماشای فناوری ، گزارش STAT را در تاریخ 25 ژوئیه در مورد اسناد داخلی پوشش داده اند که حاکی از انتقاد از سیستم واتسون به واتسون است .

 

 

بله ، آن گزارش STAT گفت ابر رایانه واتسون در بعضی مواقع توصیه های غلط در مورد سرطان را ارسال کرده است. متخصصان و مشتریان پزشکی شرکت نمونه هایی از توصیه های درمانی نادرست را نشان می دهند زیرا IBM در حال تبلیغ محصول به بیمارستان ها و پزشکان بود. نشست خبری صبح روزنامه سلامت کایزر در تاریخ 25th همچنین به خوانندگان خود گفت که اسناد توصیه‌های رایانه را با نقص نشان داده است.

 

چه اتفاقی می تواند با یک ابر رایانه در دست زدن به موضوعات آنکولوژی اشتباه رود؟

 

گزارش ها به روشی که واتسون برای این کار آموزش داده است اشاره می کنند. KHN گفت: "این نرم افزار با تعداد کمی از موارد" مصنوعی "سرطان یا بیماران فرضی به جای داده های بیمار واقعی حفر شده است."

 

Mariella Moon در Engadget همچنین به عامل آموزش اشاره کرد. وی گفت: مهندسین و پزشکان به جای اطلاعات واقعی بیماران ، داده های فرضی واتسون و توصیه های درمانی توسط پزشکان MSK را تغذیه می کنند .

 

کریس مریمان ، INQUIRER با ارائه تصویر بزرگتری از انسان در مقابل دستگاه گفت: "هیچ کس نمی گوید که این اثبات این است که هوش مصنوعی در پزشکی کار نمی کند. اما روزهای ابتدایی است و این واقعه نشان دهنده یکی از بزرگترین نگرانی ها در این زمینه ، و یکی از مواردی است که از زمان Babbage و Lovelace بر همه بخشهای محاسبات تأثیر گذاشته است. GIGO - زباله در ، زباله خارج. "

 

با این حال ، در انصاف ، برای اهداف انکولوژی ، باید بیشتر به واتسون نگاه کنیم. یک طرف دیگر برای این داستان وجود دارد و توسط جنینگز براون در گیزمودو خطاب شده است .

 

سخنگوی مرکز سرطان Memory Sloan Kettering (MSK) در مورد دارویی که به دلیل توصیه واتسون به آن گفته می شود ، با استات صحبت کرد. با این حال ، به دلیل وضعیت خود بیمار ، داروی خطرناک برای مصرف بیمار بود. "سخنگوی مرکز سرطان Sloan Kettering (MSK) به Stat گفت که آنها معتقدند که این توصیه به بیمار واقعی داده نشده است و فقط بخشی از آزمایش سیستم است."

 

در همین حال ، در اینجا چگونگی توصیف MSK درگیری خود آورده است: "واتسون آنتولوژی یک سیستم محاسبات شناختی است که برای حمایت از جامعه وسیع تر سرطانشناسی پزشکان طراحی شده است زیرا آنها گزینه های درمانی را با بیماران خود در نظر می گیرند. پزشکان و تحلیلگران Memorial Sloan Kettering در حال همکاری برای آموزش هستند. آناتولوژی واتسون به منظور تفسیر اطلاعات بالینی بیماران سرطانی و شناسایی گزینه های درمانی مبتنی بر شواهد و مدارک ، که از چندین دهه تجربه و تحقیقات متخصصان ما بهره می برد. "

 

براون ، سردبیر ارشد و گزارشگر در Gizmodo ، گفت: "سخنگوی IBM به Gizmodo گفت که واتسون برای سرطان شناسی برای کمک به انکولوژیست ها در درمان 13 سرطان آموزش داده می شود و توسط 230 بیمارستان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و" از مراقبت بیش از 84000 بیمار پشتیبانی کرده است. "

 

گزارش شده است که انکولوژیست های VA از IBM Watson برای فناوری Genomics استفاده می کنند تا به آنها در تفسیر داده های سرطانی در معالجه بیماران جانباز از طریق برنامه انکولوژی دقیق VA کمک کنند. حالت دوم در درجه اول از بیماران مبتلا به سرطان مرحله 4 که گزینه های درمانی دیگر را خسته کرده اند ، پشتیبانی می کند .

 

دلیل دیگر برای انتقاد از این دیدگاه این است که IBM با واتسون برای سرطان شناسی به عنوان یک تلاش مداوم رفتار می کند ، نه یک راه حل انجام شده و گرد و غبار. سخنگوی IBM در گزارش Gizmodo نقل شده است که می گوید واتسون دارای چندین نسخه نرم افزاری از جمله دستورالعمل های ملی سرطانها است:

http://prbookmarkingwebsites.com/story5103366/قیمت-آکومولاتور