سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قطره و ضربات پنل سخت مانیتور صفحه نمایش سامسونگ نیست

اگر در این پنل لگد بزنید ، سامسونگ Display را اذیت نمی کند و پیش می روید ، آن را رها کنید تا گاوها به خانه بروند ، زیرا آنها نسبت به ادعای جدید خود اطمینان دارند. آنها یک صفحه نمایش ناگسستنی برای تلفن ، تبلت و یا یک کنسول برای شما نامگذاری کرده اند - اتومبیل ، دستگاه های تلفن همراه نظامی ، کنسول های بازی قابل حمل.

 

 

این خبر را پنج شنبه توسط Samsung Display صادر کرد. چقدر ناگسستنی؟

 

پل لیلی ، HotHardware ، گزارش داد که آزمایشگاه های Underwriters برای صدور گواهینامه روی صفحه پیش رفتند. این نکته قابل توجه است ، از آنجا که UL یک شرکت رسمی آزمایش برای OSHA ، اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای وزارت کار ایالات متحده است.

 

به گزارش لیلی ، هیچ پوشش شیشه ای در اینجا نیست. این داستانی از پلاستیک است که گفته می شود مشابه شیشه است ، برای پوشش یک صفحه OLED. چرا شیشه نیست؟ سامسونگ گفت: "در حال حاضر نسل انعطاف پذیر نمایش محصولات ضمیمه یک پنجره شیشه ای پوشش داده شده به صفحه نمایش خود را که اغلب می شکند که به شدت تحت تاثیر ."

 

هژونگ کیم ، مدیر کل تیم ارتباطات گفت: " پنجره پلاستیکی غنی شده مخصوصاً برای وسایل الکترونیکی قابل حمل نه تنها به دلیل ویژگی های ناگسستنی آن بلکه به دلیل سبک بودن ، انتقال و سختی آن که همه به شیشه شباهت دارند مناسب است." ، شرکت نمایشگر سامسونگ ، در انتشار اخبار.

 

تایلر لی در Ubergizmo : "اگر در اکثر تلفن های هوشمند نقطه ضعفی وجود داشته باشد ، این نمایشگر خواهد بود زیرا این حالت معمولاً از شیشه ساخته می شود." لی در پایان روز گفت ، لیوان شیشه ای است - یک تلفن که با زاویه نادرست در حال سقوط است می تواند به ترک صفحه نمایش شما منجر شود.

 

سامسونگ صفحه نمایش گفت که این پنل را توسعه داده است "با یک بستر غیرقابل شکست و یک پنجره روکش که به طور ایمن از آن رعایت می شود."

 

 

نکته ای که تماشاگران فناوری در واکنش به اعلامیه از دست نمی دهند از دست می دهند که نمایشگرهای انعطاف پذیر به اندازه نمایشگرهای ناگسستنی داستان هستند. CNET نگاهی به اولین گوشی قابل تاشو می کند - که می تواند در گوشه و کنار باشد.

 

استیون موزیل نوشت: "انتظار می رود سامسونگ دستگاهی را منتشر کند که یک تلفن واقعاً قابل تاشو با یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر و بدون لولا باشد."

 

در اینجا نحوه آزمایش UL پایین آمده است ، همانطور که لیلی گزارش داده است.

 

این صفحه نمایش از 26 تست افت متوالی از 4 فوت بالای سطح زمین زنده مانده است. اما UL در مورد اینکه آیا صفحه نمایش می تواند زنده بماند افت می کند ، حتی جاه طلب تر بود. این نمایشگر از 6 فوت بالاتر از سطح زمین ، بالاتر از استاندارد نظامی آمریکا افتاده و زنده مانده است.

 

آزمایش دیگر دما را درگیر می کند. نوسانات شدید دما از -32C (-25.6F) تا 71C (159.8F) آن را فروکش نکرد ، زیرا به طور معمول عملکرد خود را ادامه می دهد - هیچ آسیبی به جلو ، طرفین و لبه ها نیست.

 

به طور پیش بینی ، این اطلاعیه سایت های تماشای فناوری را حدس می زد که احتمال دارد به زودی شاهد این پوشش های ناگسستنی در فروشگاه ها باشید.

 

هیچ تاریخ رسمی مربوط به اینکه سامسونگ یا مشتریان صفحه نمایش آن از چه فناوری استفاده خواهند کرد ، منتشر نشده است. فینگاس اظهار داشت: "سامسونگ صفحه نمایش خود را برای استفاده در دستگاه هایی مانند تلفن ، اتومبیل ، کنسول بازی ، تبلت و" دستگاه های نظامی همراه "ارائه می دهد ، اما این هم به خود سامسونگ و هم شرکای خود بستگی دارد."

http://opensocialfactory.com/story4694823/قیمت-آکومولاتور