سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه اندازه گیری لباس برای سن دوردست اجتماعی

دنیای ما توسط یک ویروس میکروسکوپی کشنده متزلزل شده است که ما را مجبور کرده است روالهای زندگی خود را به روشهای اساسی تغییر دهیم ، روالهایی که ممکن است هرگز به طور کامل به حالت عادی برگردند.

 

 

اصطلاح " دوری اجتماعی " از 10 روز پیش عملاً ناشناخته بود ، اما اکنون میلیون ها دانش آموز مدرسه داری در منزل ، بزرگسالان بیکار و به ویژه شهروندان مسن آسیب پذیر در خانه روزانه در حال تلاوت و زندگی هستند و هر لحظه با یک مانترا گروه پاپ پلیس را تکرار می کنند. در ضربه 40 ساله خود "آیا ایستاده ای به من نزدیک نیست".

 

در کنار پتانسیل کشنده کوروی ویروس ، پیامدهای جدی دیگری همچون بیکاری ، تسهیلات بیمارستان تحت فشار ، یک بورس اوراق بهادار و کاهش اقتصادی و والدین سبقت دیده که باید برای مقابله با درآمد و تحصیل موقت در خانه برای فرزندان خود و مراقبت ویژه از والدین پیر خود مقابله کنند.

 

مشکلات کمتری وجود دارد که ممکن است به عنوان مزاحمت های جزئی طبقه بندی شود ، از جمله عدم امکان خرید شخصی برای وسایل روزمره مانند لباس.

 

که ما را به یک برنامه جدید جالب که توسط یک طرفدار توسعه دهنده ارشد متخصص در زمینه هوش دستگاه در Google ایجاد شده است ، منتقل می کند. مهندس وب جیسون میس ، که اخیراً از برنامه ای پرده برداری کرده است که باعث می شود افراد در حین پخش زنده فیلم نامرئی شوند ، روز دوشنبه یک برنامه نمونه اولیه را منتشر کرد که باید برخی از این مشکلات را از عدم توانایی امتحان کردن لباس در فروشگاه پوشاک محلی خود بیرون بیاورد.

 

ورزش کردن نام نامحدود estim تخمین سنج اندازه گیری اندازه اندازه لباس در زمان واقعی — برنامه با این وجود ابزاری هوشمندانه و ساده برای گرفتن تصویر یک فرد و محاسبه مشخصات لباس مانند اندازه قفسه سینه ، کمر و اینس است. کاربر فقط باید اندازه ورودی ورودی را وارد کند و سپس در مقابل وب کم بایستد تا سریع اسکن شود. در یک لحظه ، این برنامه اندازه گیری های اساسی مورد نیاز پیراهن ، شلوار یا لباس را ارائه می دهد.

 

 

در یک ویدئوی نمایشی که توسط مایس تهیه شده است ، سنجنده به درستی اندازه گیری هایی را برای قفسه سینه و کمر خود نشان داده و تنها با یک سانتی متر از روی ورودی خاموش است.

 

مایس روز سه شنبه به TechXPlore گفت: "من احساس می کنم که برای افرادی مثل من که طرفداران زیادی برای خرید لباس ندارند و هرگز اندازه آنها را نمی دانند ، می تواند به سرعت کار کمک کند." وی خاطرنشان کرد: سیستم وی در صورت تصویب گسترده ، از مشکلات اجتناب ناپذیری که مصرف کنندگان در صورت ارائه اندازه هایی با گزینه های محدود مانند کوچک ، متوسط ??یا بزرگ و یا هنگام خرید با مارک هایی که رتبه بندی آنها با سایر مارک ها متفاوت است ، جلوگیری می کند.

 

 

 

وی گفت: "هر مارک به طور معمول از اندازه گیری های کمی متفاوت استفاده می کند." این به معنای اندازه در یک اندازه است ، من کوچک هستم ، و در سایر موارد من یک رسانه هستم. از زمان "

 

وی اظهار داشت که این امر می تواند ابزاری "فوق العاده آسان" برای انتخاب اندازه های مناسب لباس را بدون نیاز به لمس کردن لباس ها فراهم کند ، "به ویژه با توجه به اینکه این روزها کسی نمی خواهد چیزی را لمس کند."

 

می توان روزی را تصور کرد که می توان قطعات خاصی از لباس را با دقت پوشانده و روی تصویر وب کم مشتریان پوشانده و از آن استفاده کرد تا بتوانند در 3 بعدی ببینند که چگونه به نظر می رسند.

 

در حال حاضر ، مد ممکن است مهمترین چیز در ذهن کسی نباشد. اما از آنجایی که ما هنوز می خواهیم خوب به نظر برسیم ، حتی اگر دوستان ما هم آنجا را نبینند ، خوب است بدانید خرید لباس با برآوردگر اندازه گیری باعث می شود روند کار ساده تر شود - و فعلاً بسیار ایمن تر باشد.